Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2014 19:31 - От първите страници...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9699 Коментари: 17 Гласове:
34

Последна промяна: 26.03.2014 19:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
  От сутринта е смръщено, събират се
по-светли и по-тъмни облаци... натежават.
Опитват се да превземат малкото късче
синьо небе, светлеещо между тях. 
Измъчено се промъкна слънчев лъч и за
минути усмихва всичко що се е раззеленило
и нацъфтяло... Пролет... Колкото и да тъмнее
небето, колкото и да притиска облаците
към земята и да заплашва с дъжд, не може
да скрие светлината, красотата, свежото
ухание на Пролетта... Колкото и да е странно, 
обичам разходките в такова време, най-силно
се усеща възраждането на природата,
диханието на земята... и е хубаво, някак ведро,
спокойно... надеждно. 
Решавам да разгърна първите страници
на книгите около мен, да се върна и четири
години назад в блога...
Докато пиша, навън все повече се изяснява,
облаците се вдигат по-високо, слънцето отново 
се опитва да си проправи път...  Пролет...


image

Иска ми се да споделя с вас написаното
на първите страници... 

   

  Хубава мартенска вечер, приятели !

imageimageimageimageimage

Благославям всеки миг,срещнал ме с добър приятел.
Бог добър е бил със мен,пазил ме е от предател...

Галеница на съдбата ме наричат цял живот,
срещам обич и подкрепа,съпричастие,любов...

Искам да прегърна всички и да им благодаря,
във сърцето има място с обич да ги подредя...

Благославям този свят ,че направи ме богата
със приятели добри като срещна ме съдбата.


image

Любовта идва тогава ,
когато правим всичко с любов...

*
Тя идва като Истина, която пречиства душата,
идва като Сълза, която избистря погледа
и открива Светлината.

Тя идва като свеж въздух, като мека топлина,
докосва ръцете, през вените протича
и се влива в сърцето, създадено да обича ...
Там някъде се скрива,
запалва огънче от чувства и остава жива.

Тя идва и тогава, когато на рамото
на отминаващия ден Луна изгрява,
когато утрото деня посреща,
изплувало от мрака
очаква я... и засиява, когато тя се появява.

Идва призрачна и неуловима, истинска
и въобразима...
Красива като младостта, като живота вечна,
кратка като миг...
Тя идва тихо, изненадващо...
или като стихия със възторжен вик.

Тя идва и завинаги остава...
или разпалва буен огън... и бързо отминава.
Понякога е нежна и добра,
друг път е разгневена и сърдита,
или безоблачна,благословена и честита.

Тя идва... с пролетта, или във късна есен...
Тайна, скрита ... или под звуците на песен.
Не отминава никого ,
и не прощава...
Където и да се яви, следа завинаги оставя.

stela50

image


Сто години да минат ,любов,
пак ще искам със теб да остана...
Да премина без брод съм готова,
не усещайки болка и рана.

Не разбра ли, любов, че не мога
да отдръпна от тебе ръката...
И по друг път да тръгна не мога...
все при теб ще ме връща съдбата.

Светът ми е свързан със тебе
завинаги, моя любов...
закъсняла звезда ме поведе
през бури и вятър суров.

Сто години да минат, любов,
светли, грешни, изгубени в мрака...
не изгасва копнежният зов
и мечтата там чака ни ...чака.

stela50


image

Стоя сама... и тишината
ме хваща леко за ръката.
Напомня ми, това е времето,
момента на усамотението,
когато мислите излизат
и думите сами се нижат...
В такива мигове нощта
ми е приятелка добра...
Събира мисли разпилени
объркани, неподредени,
намира им местата лесно
и получава се чудесно...
Обичам часовете лични,
спокойни, тихи и различни.
Те връщат ми и радостта
и тайните на младостта...
Увлечена в това вълшебство
тъга и болка не усещам...
Летят минутите броени
на размисли и вдъхновение.
Обичам тези часове
с бял лист и книга във ръце,
спокойствие и тишина...
и нежна музика в нощта.

stela50











Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Красиво е при теб!
26.03.2014 19:40
Спокойно, ведро, пролетно...
А любовта,...
ах ЛЮБОВТА!!!
цитирай
2. djani - Минутите със себе си...
26.03.2014 20:20
"Обичам часовете лични,
спокойни, тихи и различни."

Великолепно казано...
цитирай
3. paciencia - Красиво!
26.03.2014 20:25
С ухание на Любов и Пролет...
цитирай
4. ivoki - СТРАХОТНО !!!!
26.03.2014 21:50
СТРАХОТНО !!!!
цитирай
5. tota - Прегръдка, мила Танечка!
26.03.2014 23:18
"Благославям този свят ,че направи ме богата
със приятели добри като срещна ме съдбата."

Светът е прекрасен, когато с приятели си богат!!


цитирай
6. pcelata - Добро утро мила.
27.03.2014 07:56
С чаша хубаво кафе и кратко посещение при теб....И вече настроение ме обзе и съм готова за новия си ден.Благодаря за удоволствието.И голяма прегръдка от мен.
цитирай
7. erato7 - С много обич си те прегръщам, Тан...
27.03.2014 08:13
С много обич си те прегръщам, Таничка любима!
цитирай
8. distrelets - Малък празник!
27.03.2014 08:15
Всяко посещение при теб е малък празник на Красотата и Любовта.
цитирай
9. dadani - :)
27.03.2014 09:20
Хубави стихове!
цитирай
10. valeska - *
27.03.2014 10:55
Дарбата да обичаш... ти я притежаваш, мила Стела!:)
цитирай
11. mileidi - :))
27.03.2014 12:21
Когато искам да видя красота и да усетя любов идвам при теб , Таня ... Благодаря !!! Прекрасен ден !!!
цитирай
12. sande - Поздрави за чудесните стихове, Таня!
27.03.2014 17:47
"Сто години да минат, любов,
светли, грешни, изгубени в мрака...
не изгасва копнежният зов
и мечтата там чака ни ...чака."

***
С пожелание за карасиви пролетни мигове и творчески вдъхновения и открития!
цитирай
13. flymore - Истинска пролет е при теб!:)
28.03.2014 13:19
Благодаря, Танечка, за насладата от поднесеното!!!
цитирай
14. megg - Пролет...
28.03.2014 13:22
Откъдето и да минава слънцето, не забравя да изпрати лъчи на твоята станичка; топло и уютно е при теб, Таня.
Прегръдка! :)
цитирай
15. metlichina - красиво, пролетно... и прекрасна музика...
28.03.2014 19:39
хубава мартенска вечер и на теб, приятелко...
цитирай
16. magnoliya - Ех, една красива любов, хубава м...
29.03.2014 21:40
Ех, една красива любов, хубава музика и прекрасните лалета в последните дни на месец март!
Поздрави!
цитирай
17. makont - Просто се насладих на цветята,
30.03.2014 09:38
потанцувах си мислено. Както винаги, зареждаш, Таничка, зареждаш с красота!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17490004
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031